Nytt tilbud hos Falk Trafikkskole:

Teorikurs

Om Teorikurs

Må ikke forveksles med Trafikalt Grunnkurs.
Teorikurs klasse B er et kurs vi har valgt å tilby på grunn av den meget høye strykprosenten på teoriprøven. Nesten 50% stryker på sin første teoriprøve. Å lese boka eller jobbe med tester i en app er for mange ikke en optimal måte å tilegne seg den kunnskap man trenger for å bestå. Kurset er på totalt 20 timer fordelt på 5 ettermiddager. Undervisningen foregår på Teams "live" til fastsatt tid. Kursholder har lang erfaring med slike kurs og har utviklet et opplegg som man er så trygg på at vi gir beståttgaranti: Stryk på teoriprøve gir nytt gratis kurs. Vi kjører kurs hver måned til fastsatt tid, der du følger undervisningen hjemmefra.

Påmelding til kurs (Velg "Personbil")

Om det oppstår problemer med påmeldingen:
Kontakt oss på epost: falk.trafikkskole@outlook.com eller på telefon: 911 57 855!